close

As I began to love myself, I found that anguish and emotional suffering are only warning signs that I was living against my own truth. Today, I know, this is "Authenticity".

當我真正開始愛自己,我才意識到,所有的痛苦和情感的折磨,都只是提醒我:我的生活背離了自己的本心。今天我明白了,這叫做"真實"。

-----

anguish [ˋæŋgwɪʃ] : n.痛苦,苦惱

authenticity [͵ɔθɛnˋtɪsətɪ] : n.真實性,確實性,可依賴性

arrow
arrow
    全站熱搜

    sendohlun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()